دنیای آزاد نرم‌افزار

دنیای آزاد نرم‌افزار میکوشد اطلاعات مفیدی درباره این دنیای رو به رشد برای شما فراهم کند

دنیای آزاد نرم‌افزار

دنیای آزاد نرم‌افزار میکوشد اطلاعات مفیدی درباره این دنیای رو به رشد برای شما فراهم کند

دنیای آزاد نرم‌افزار

کوشش در این بلاگ بالا بردن اطلاعات بازدید کنندگان در جهت پیشبرد اطلاعات نرم‌افزاری در دنیای توسعه آزاد نرم‌افزار است.

بایگانی

سرور ها و سرویسهای مقیم در شرکت
ممکن است شما در حال برنامه ریزی سرویس خاصی در مجموعه خود باشید که به مشتریان شما به صورت آنلاین سرویس میدهد، در نتیجه هزینه اولیه سرور ها بر عهده شما است در این مورد انتخاب ابزار مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است! زیرا با رشد کاربران سخت‌افزار به بیشتری برای سرویس دهی نیاز دارید، پس انتخاب صحیح منجر به هزینه‌های کمتر نیز میشوند!

زبان‌ها و ابزار های مختلف وابستگی های خود را یدک می‌کشند! مثلا در مورد .Net شما همیشه وابسه به ویندوز هستید فارغ از مسائل حقوقی  استفاده از ویندوز  در ایران و نگرانی های متعدد از بابت ویروس، تروجان و بدافزارها و محافظت آن، سیستم عامل ویندوز به خودی خود میزان قابل توجهی از Ram و Cpu را قبلا تصرف کرده ماشین مجازی اجرای نرم‌افزار خود را هم با آن جمع کنید، مقیاسی فراهم کنید که هر کاربر یه چه میزان از منابع سیستم برای سرویس‌دهی نیازمند است سپس آن را بر میزان استفاده نشده‌ی منابع سیستم تقسیم کنید نتیجه معمولا غافلگیر کننده است مخصوصا وقتی پای تعداد بیشماری کاربر در میان باشد.

درحالی این مطالب عنوان میشود که تکنیک های جدیدی جهت ذخیره‌سازی شناسایی سشن(Session یا نشست) کاربران که تمامی اطلاعاتی که وی را در مجموعه‌اشان قابل شناسایی میکند را سمت سیستم وی ذخیره میکنند، که اصطلاحا SessionLess نامیده میشود.


 

 

  • در خصوص میزان نیاز نرم‌افزار به سخت افزار تنها کاربر یا مشتری نیست که با این چالش روبرو‌ است گاها در پی بعضی تغییرات در سیاست گذاری های داخلی شرکت سرویس‌ها در شرکت بومی سازی‌میشوند پس برنامه ریزی و انتخاب صحیح همچنان یک مسأله مهم است.

این متن مرتبط و در ادامه مطلب چالش‌های پیش روی توسعه گران نرم‌افزار است.

این نوشته به قلم نویسنده بلاگ بوده، ترجمه یا کپی نیست و تمام حقوق مادی و معنوی آن برای این سایت و نویسنده آن محفوظ است.

  •  
  • MaM rEzO

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.